Kalite ve Bilgi Güvenliği Politikamız

Kuruluş olarak;

Ulusal/uluslararası ölçekte kapıdan kapıya entegre lojistik hizmetleri sunan şirketimiz; ithalat, ihracat, transit gümrükleme gibi, gümrük ve dış ticaret işlemlerini, bu işlemlere ilişkin, yurt içi & yurt dışı lojistik (havayolu, denizyolu, karayolu ve demiryolu taşımacılığı), depolama & antrepo, elleçleme, muhasebe, finans ve bilgi işlem gibi faaliyetleri, elektronik bilgi varlıkları ve bu varlıkları korumak amacıyla kullanılan bilişim güvenliğini, yönetim & idari organizasyon faaliyetleri ile birlikte sunulan hizmetleri kapsayan Assan Lojistik ile ilgili;

  • İhtiyaca yönelik belirlenen hizmet çeşidi ile müşterilerimize en üst düzeyde kaliteli hizmet vermek ve hedeflerine ulaşmalarını sağlamak.
  • Müşterimizin beklenti ve şikayetlerini yönetmek, müşterilerimize hızlı ve etkin çözümler sunmak, memnuniyetlerinin sürekliliğini garanti altına almak, memnuniyet oranını arttırmak.
  • Tedarikçilerimizi ve performanslarını yönetmek, sürekli gelişimi sağlamak ve izlemek.
  • Çalışanlarımızın eğitim yoluyla mesleki bilgi, beceri düzeylerini yükseltmek ve sektöründe işinin lideri olmasına destek olmak, çalışan memnuniyetini sağlamak.
  • Kalite ve Bilgi Güvenliği sistemlerinin kurallarına uymak, süreçlerimizi analiz etmek ve sürekli iyileştirmek.
  • Kalite Bilgi Güvenliği politikasının uygulanmasını sağlamak ve kontrollerini yapmak. Güvenlik ihlallerinde gerekli yatırımları yönetim olarak desteklemek.
  • Risklerin gizlilik, bütünlük ve erişebilirlik olarak 3 ana güvenlik kuralına uygun şekilde değerlendirilmesini ve iyileştirilmesini desteklemek.
  • Şeffaflık ilkesi doğrultusunda, etik kuralları önemseyen, yasal mevzuata uyan bir firma olmak.
  • Topluma ve çevreye duyarlı olmak.
  • Sosyal sorumluluk projelerine destek verip, projelerde yer almak.
Kalite Taahhüdümüzdür.